10 Mart 2013 Pazar

Olgun Bayan Seks Hikayesi



Yaz neredeyse bitmek üzereydi ve 20 yo etrafında Ben iki hafta geçirdim beach resort geçen gün benim 2 oldu ben oldu. Ben başka bir konuk ile sıcak cinsel karşılaşma geç bir gece sonra bu sabah woked. Ben hızlı bir duş aldı ve benim speedos giydi ... Ben havuz baş ve orada jakuziler biraz zaman harcamayı planlıyordu.

Odamdan dışarı çıktığımda, ben inilti gürültü ve zevk bazı kirli görüşmeler duydum ...Benim önünde yazlık kiralanan olduğunu fark etti. Konuklar sadece muhtemelen bu sabah kontrol ettim ... Ben yardım edemem, ancak çift onların kiralık yazlık veranda seks fark edemez saat 10 civarında idi ... muhtemelen yazlık tesisi ucunda yer alan ve biraz bir ormana girdi arkasında gizli beri gördükleri olmayacağını düşündüm ... ve onlar doğru ... dışında ki onlar benim yazlık kim olursa olsun sadece görünür ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder