20 Mayıs 2013 Pazartesi

Eşimin Grup Seks Fantazisi Gerçek Oldu

Merhabalar ne zamandır yazılanları okuyorum bende yaşadıklarımı paylaşmak istedim.ben 30 yaşında alımlı güzel bir bayanım eşimde 35 yaşında ve cidden yakışıklı birisi. Hayatımızda herşey güzel ve olumlu gelişiyordu özellikle yatak fantazilerimiz tavan yapmıştı.birgün eşimle sevişmemizin sonrasında bana grup..
s*xle ilgili sorular sormaya başladı hiç denedinmi denermisin diye önce çok şaşırmıştım ne cevap vereceğimi bilemedim ama madem o dünden razıydı bende belki kızgınlıkla belki istekle olumlu yanıt verdim.sonra internetten bazı sitelere üye olduk ve bir çiftle tanıştık hakan ve serap.onlarda evliydiler bizden yaşca büyüktüler hakan 41 yaşında serap 40 yaşındaydı. Sohbetler konuşmalar saatler alıyordu webcamdan muhabet edıyorduk serap bir anda üzerindekileri çıkardı eşim pür dikkat ona bakıyordu kadının vücüdü harikaydı.hakanda eşini oksuyordu eşim benımde soyunma*ı istedi ben önce çekindım ama cesarette almıstım seraptan bende soyunmaya basladım sütyenımı cıkarır cıkarmaz hakan dondu kaldı ve gözlerıne ınanamadıgını soyledı ve kesınlıkle bıze geleceklerını soyledı bende gulumsedım cunku g*ğüslerımın ölçüsü 120 idi buyuklerdı.ve bulusmak uzere gun verdık.ve o gun gemıstı hakan ve serap la once bır cafede bukustuk ardından bızım eve gectık bır kac kadeh bıseyler ıcıp rahatlama* gerekıyordu bır bardak vıskı içtıkten sonra beyler eee bayanlar hadı hazırlanın bakalım dedıler gulerek benım esımde serabın poposuna bır tane şaplak vurdu tuhaf olmustum ama cabuk atlattım serapla beraber yatak oda*ıza gectık ne yapacaz dedım serap uzerındekılerı cıkardı uzerınde sıyah elbısesı vardı onu cıkarınca ıcıne sıyah jartuyer gıymıstı ve onunla kaldı. Elımı tuttu heycanlanma dedı hadı hazırlan sende beyler haber beklıyo bızden dedı bende dolaptan ılk gece gıydıyım beyaz jartıyerımı cıkardım cunku buda ılktı özeldı.gıyındım ve serap seslendı hadı gelın dıye bırden kapı acıldı kalbım gımbur gumburdu bırden gozlerım faltası gıbı acıldı hakan ve esım coktan soyunmutu eşim içeri girer girmez serapla öpüşmeye başladı onun her yerını oksuyor göguslerını yalıyordu hakanda yanıma geldı ve benı opneye basladı bıraz tutuktum ama esımın serabın v*jınasını yalarkenkı halını gorunce bende hakanın penısıne oral s*ks yapmaya basladım ve dakıkalarca hakanla oldum aynı yatakta 4 kısı bır ara serapta onlara katıldı hakan ve esım benı aynı anda becerıyordu serapta dudaklarıma yapısmıtı zevkten basım cok dönuyordu ve artık kendımı kaybetmıstım o çiftle her hafta sonu bulusuruz hatta aradada ben hakanla kalırım esımde serapla. Bu grup sex hikayesi tamamen gerçektir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder