30 Mayıs 2013 Perşembe

KOCAMIN ARKADAŞI

Slm Antalya dn gizem sadece bu gecelik bir sırrımı paylaşacağım yoksa catliycam.26 yaşındayım evliyim esimi cok seviyorum burgun arkadaşı ile beraber geldiler arkadaşı sehir disından geliyodu ve sadece aksam yemeği ve çay icimi kadar gelip gidecekti .yakisikli idi ama hiç aklıma bile gelmezdi. Sürekli bana bakıyordu fırsat buldukça .tabi eşek değiliz dikkatimi çekmişti karizmatikti şeytan durtuyordu adeta bende bakmaya başladım utangac gülücükler felan derken yemek yerken masada ayak parmak ucu benim ayağımın üstünde idi En'de ayağımı çekmedim gizgoze geldikçe tuhaf oluyodum,ben yürürken kalçamı sallıyorum esime fark ettirmeden yemeği yedik esim lavaboda iken elektrik kesildi. Korkmuştum bian reflex .firsat bilip karanlıkta yaklaştı biryandanda esime sesleniyordu .ben hiç sesimi çıkarmadım sarmıştı belimi dayanamıyorum bende cok istedim bir anda opusmeye başladık aleti tas gibi olmuştu elini eteğimden içeri kalçamın arasına kativerdi oan superdi ve sartel atmış diye bir ses geldi ve ışıklar yandı biranda ayrıldık hemen içeri girdi ve hazin son tadı damağımda kaldı ve burada görüşmedik umarım burada denkgelir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder